S Y N E R G Y F O X

Loading

776x404px_karrier

A céges karriersite az egyik legfontosabb felület, amin keresztül a potenciális jelöltek kapcsolatba kerülnek a jövendő munkáltatójukkal. A karrierportál komoly erőforrás lehet a digitális toborzásban, de egy egyszerű lista a megpályázható pozíciókról biztosan nem lesz elég ahhoz, hogy megszólítsd a legjobb szakembereket.

Employer branding
Amikor az álláskeresők böngészni kezdenek a céges weboldalon, egyértelmű brand üzenetekkel kell, hogy találkozzanak. Ha ezek a tartalmak valóban tükrözik a vállalat kultúráját, a cég számára fontos emberi és szakmai értékeket, akkor azok a munkavállalók lelkesednek majd a pozíciók iránt, akik osztják ezeket az értékeket. 

Mindezt a következők szerepeltetésével érheted el:

  • kedves, frappáns, izgalmas cégbemutató
  • érzelmi reakciót kiváltó tartalmak
  • erős CTA

Ha bizonytalan vagy, mit is írhatnál ide, a legjobb, ha megkérdezed a jelenlegi kollégákat, ők mit értékelnek a leginkább a vállalati kultúrában, és mit emelnének ki egy ajánlásnál.

Okos listák és hirdetések
Egy hatékony karrieroldalon egyértelmű, kiemelt helyen kell szerepelniük a megpályázható pozícióknak. A betöltetlen állások kategorizációja lokáció vagy szakterület szerint segít gyorsabban megtalálni az álláskeresőknek a számukra releváns ajánlatokat. Ahhoz azonban, hogy az álláshirdetés valóban felkeltse az érdeklődésüket, úgy kell rájuk gondolni, mint egy marketingeszközre. “Add el” a szövegben a céget, a csapatot és a lehetőséget a közös munkára anélkül, hogy a valótlanságig fényeznéd a lehetőséget. Ha szükséged van ebben segítségre, kreatív szövegírói szolgáltatásunkkal szívesen állunk rendelkezésedre!

Felhasználóbarát interface
A karrieroldal minden eleme a pozitív jelölt-élmény szolgálatában kell, hogy álljon, beleértve a jelentkezés folyamatát és a különböző űrlapokat is. Ha a jelentkezőknek hosszadalmas, többoldalas adatlapokat kell kitölteniük a jelentkezés előtt, még azelőtt elveszíted őket, hogy egyáltalán bekerülnének a talent poolba.

Egy hatékony karriersite nem dolgoztatja meg túlságosan a leendő munkavállalókat, hanem zökkenőmentes jelentkezést, könnyű keresést és egyértelmű navigációt biztosít, hogy az önéletrajzok a lehető legrövidebb idő alatt és a legkevesebb energiabefektetéssel kerülhessenek a HR-re.

SEO
A karrieroldalaknak nemcsak a felhasználók, de a keresőmotorok tetszését is el kell nyerniük, mivel a legtöbb online munkakereső a Google-ből indul állásvadászatra. Hatékony SEO-stratégiával, megfelelően kulcsszavazott tartalommal és egyedi URL-ekkel növelhetjük a site pozícióját a keresőkben, így még több emberhez eljuthatunk az álláslehetőségeinkkel.

Social média integráció 
Tedd egyszerűvé a jelöltek számára, hogy megtaláljanak a különböző közösségi média platformokon. Az internet korában az álláskeresők alaposan utána néznek a cég hátterének, miközben megpróbálják kideríteni, hogy milyen lehet ott dolgozni valójában. Ha implementálod a céges Facebook, LinkedIn, Youtube stb. csatornákat a karrieroldalba, azzal egyrészt növeled az átláthatóságot, másrészt hosszabb távon is kapcsolatban maradhatsz a potenciális új kollégákkal, akik így nem maradnak le a vállalatot érintő hírekről és a friss pozíciókról sem. 

Optimalizálj mobilra
Ahogy szinte minden egyéb webes interakciónál, úgy az álláskeresésnél is egyre többen böngésznek mobilról. Az általunk fejlesztett és üzemeltetett karriersite-okon, például a Burger King® Magyarország és a Bellozzo oldalain is azt tapasztaljuk, hogy a látogatók több mint 80%-a mobileszközről érkezik az oldalakra. Legyen a karriersite látványos és könnyen kezelhető kisebb képernyőn is, hogy azokat is megszólíthasd, akik például éppen a jelenlegi állásukból hazafelé tartva böngészik a továbblépés lehetőségeit.

Talent pool
Nem biztos, hogy egy érdeklődő rögtön talál az oldalon olyan állást, ami megfelelő a számára. Kihagyott ziccer, ha elengeded őket az oldalról anélkül, hogy a jövőbeli kapcsolatfelvétel lehetőségét biztosítanád a számukra. Biztosíts a karrieroldalon egy általános regisztrációs lehetőséget, ahová az érdeklődők feltölthetik a CV-jüket anélkül, hogy egy konkrét állásra jelentkeznének, így egy-egy frissen nyíló lehetőségnél újra fel lehet velük venni a kapcsolatot.

Jó gyakorlatok
Számos ügyfelünknek terveztünk és fejlesztettünk már karrieroldalt, a Burger King® Magyarországgal például egy nagyobb együttműködés keretein belül dolgoztunk a projekten. A karrierportál kialakításakor természetesen szem előtt tartottuk a UX-szempontokat, ezért a többségében 19-25 éves jelentkezők számára kényelmes és egyszerű jelentkezési folyamatot terveztünk meg, a lehető legkisebb lemorzsolódás érdekében. A weboldalhoz kapcsolódóan egy nagyszabású fotózást is szerveztünk, a karriersite-on pedig ezt a képanyagot használtuk, így a Burger King arculatába tökéletesen illeszkedő, az adminok számára dinamikus pozíciószerkesztési lehetőséget biztosító, jól hirdethető karrieroldalt hoztunk létre.

Kapcsolódó hírek

776x404px_vallalati_cms1
Miért használjunk tartalomkezelő rendszert?

A tartalomkezelő rendszerek lehetővé teszik, hogy egyszerűen és hatékonyan kezeljük és frissítsük a weboldalunk tartalmát anélkül, hogy szükség lenne szerveroldali technológiák ismeretére.

776x404px_ballon
Mi kell az igazán jó turisztikai weboldalakhoz?

A turisztikai- és városmarketingben a stratégia egyik legfontosabb eleme maga a turisztikai portál, ami látogatókat, üzleti befektetőket vonz a régióba vagy a konkrét városba.

776x404px_ceges_ssl_tanusitvany
Mi az az SSL tanúsítvány, és miért érdekel ez minket?

Az SSL (Secure Sockets Layer) egy biztonsági réteg, amelyet az interneten átnyúló adatátvitel biztonságának növelésére használnak.

Felkeltettük kíváncsiságodat?

Kérj valódi árajánlatot, és frissítsd fel online jelenlétedet!